Subject: RE: lepingud
From: "Janne Romulus" <[email-masked]>
To: "Signe Topper" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 16:54:13 +0300

Tere

Edastan JUMiga kehtiva tugiteenuste leppe koos muutmise lisaga. See hõlmab
kõiki RTK teenuseid (v.a toetused) ja JUM valitsemisala asutusi.

Konkurentsiameti osas loodan nädala lõpus infot jagada.

Tervitades

Janne

From: Signe Topper <[email-masked]>
Sent: Monday, April 21, 2025 3:22 PM
To: Janne Romulus <[email-masked]>
Subject: RE: lepingud

Tere!

Need on Tugiteenuste osutamise kokkulepped RTK ja JUM vahel. Lisan
lepingu, mis KA on olemas. KA küsib, kas on muudatust selle kohta, kui KA
läks 2015 JUM alla. Lisan ka muudatuse, mis on AKI -l olemas, aga nemad
soovivad põhi lepingut.

Tervitades

Signe Topper
Dokumendihalduse peaspetsialist

Dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse osakond täidab tugifunktsioone
Andmekaitse Inspektsioonile, Patendiametile ja Konkurentsiametile.

Telefon: 5917 7523
 <http://www.rtk.ee/> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

From: Janne Romulus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 21, 2025 3:02 PM
To: Signe Topper <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: lepingud

Tere

Mis teenustest me räägime? 2013 said olla küll ainult personali- ja
palgaarvestus ning finantsarvestus. Ja kui ma ei eksi, siis peaks ikka
olema üks valitsemisala lepe ehk lepingupartner JUM ja sinna hõlmatud
nimetatud asutused. Mis Konkurentsiameti leppest siin juttu on?

Tervitades

Janne

From: Signe Topper < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, April 21, 2025 2:57 PM
To: Janne Romulus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: lepingud

Tere!

Minul oleks selline soov. Kas teil on AKI ja PA  Tugiteenuste osutamise
kokkuleppe lepinguid RTK ja JUM vahel, mis on kuskil 2013 tehtud.
Konkurentsiameti leping on, aga kas teil on ka muudatus selle kohta,  kui
Konkurentsiamet läks JUM üle.

Tervitades

Signe Topper
Dokumendihalduse peaspetsialist

Dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse osakond täidab tugifunktsioone
Andmekaitse Inspektsioonile, Patendiametile ja Konkurentsiametile.

Telefon: 5917 7523
 <http://www.rtk.ee/> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>